Cześć! 😊
Wiemy doskonale, że nikt nie lubi czytać obszernych regulaminów, które napisane są w niezrozumiały dla nikogo sposób (też mieliśmy z nim problemy!). Dlatego chcemy Ci ułatwić zadanie i w skrócie wypisać Twoje prawa i obowiązki w temacie zwrotu i reklamacji, gdyby zaszła taka potrzeba (liczymy, że nie!).
ZWROTY
Masz prawo na zwrócenie towaru w ciągu 14 dni od odebrania paczki bez podania przyczyny, jednakże towar musi być nienaruszony i nie nosić śladów użytkowania.
W takim przypadku:
- W ciągu 14 dni wypełnij formularz znajdujący się na stronie w linku poniżej i prześlij nam go mailowo na adres shop@bjutidog.pl wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura)– my musimy niezwłocznie poinformować, że takie oświadczenie do nas dotarło;
- W ciągu następnych 14 dni wyślij paczkę z produktem na adres :
BjutiDog Katarzyna Szulc
Hubala 3/27
05-120 Legionowo
*Produkt musi być bezpiecznie zapakowany, by nie pudełko ani jego zawartość nie uległo zniszczeniu. W przypadku kiedy smaczki ulegną zniszczeniu nie przyjmiemy zwrotu.
*Nie pokrywamy kosztu przesyłki zwrotnej.
- Po otrzymaniu produktu niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni zwracamy Ci pieniądze w ten sam sposób, w jaki została dokonana zapłata za produkt, chyba, że w formularzu zaznaczysz inaczej.
P.S formularz wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura)– możesz wysłać w paczce razem z produktem
Produkty, które podlegają zwrotom:
- kokardy/muchy – pod warunkiem, że nie są zrobione z materiału, który nie jest dostępny na stronie
- pasy samochodowe - pod warunkiem, że nie są zrobione z materiału, który nie jest dostępny na stronie
- smaczniki - pod warunkiem, że nie są zrobione z materiału, który nie jest dostępny na stronie
- smaczki – pod warunkiem, że nie zostały otwarte
Uwaga!: Produkty personalizowane np. szelki czy obroże nie podlegają zwrotom.
Personalizowany produkt oznacza spełnienie jednego z warunków poniżej
- rozmiar produktu jest inny niż ten z tabeli rozmiarów – szycie na wymiar;
- wybór koloru okuć;
- wybór rodzaju klamry;
- wybór dodatków do produktu jak np. półkółko pod easy-walk lub kokarda.
REKLAMACJE
Reklamacje możesz złożyć w formie pisemnej lub mailowo na adres shop@bjutidog.pl wypełniając formularz znajdujący się pod linkiem poniżej.
Czas na złożenie reklamacji to 2 lata od odebrania od Ciebie paczki.
W takim przypadku:
- Wypełnij formularz znajdujący się na stronie w linku poniżej i prześlij nam go wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) mailowo na adres shop@bjutidog.pl – my musimy niezwłocznie poinformować, że takie oświadczenie do nas dotarło;
- Wyślij paczkę z produktem na adres :
BjutiDog Katarzyna Szulc
Hubala 3/27
05-120 Legionowo
- My mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od daty zgłoszenia z możliwością przedłużenia terminu do 30 dni wraz z podaniem przyczyny opóźnienia.
Jaką odpowiedź możesz od nas usłyszeć?
- naprawa lub wymiana - wtedy albo usuwamy wadę albo wykonujemy produkt od nowa;
- zwrot całości lub części środków (obniżamy cenę albo odstępujemy od umowy);
- reklamacja została rozpatrzona negatywnie wraz z podaniem powodu.
Z jakich powodów odmówić przyjęcia reklamacji?
a) jeśli zamówiony produkt pochodzi z wyprzedaży
b) jeśli nie został dochowany termin 2 lat od odebrania zamówienia
c) jeśli sposób doprowadzenia produktu do wolnego od wad wybrany przez Klienta jest niemożliwy do zrobienia lub w porównaniu z drugim możliwym rozwiązaniem jest droższy i wymagałby nadmiernych kosztów po naszej stronie
d) jeśli wada produktu jest nieistotna i nie wpływa na jego działanie to nie ma możliwości odstąpienia od umowy
e) zamówiony produkt pochodzi z wyprzedaży
FORMULARZ REKLAMACYJNY - link
FORMULARZ ODSTĄPIENIA - link