Zwroty i reklamacje

Cześć! 😊

 

Wiemy doskonale, że nikt nie lubi czytać obszernych regulaminów, które napisane są w niezrozumiały dla nikogo sposób (też mieliśmy z nim problemy!). Dlatego chcemy Ci ułatwić zadanie i w skrócie wypisać Twoje prawa i obowiązki w temacie zwrotu i reklamacji, gdyby zaszła taka potrzeba (liczymy, że nie!).

 

ZWROTY

 

Masz prawo na zwrócenie towaru w ciągu 14 dni od odebrania paczki bez podania przyczyny, jednakże towar musi być nienaruszony i nie nosić śladów użytkowania.

 

W takim przypadku:

 

  1. W ciągu 14 dni wypełnij formularz znajdujący się na stronie w linku poniżej i prześlij nam go mailowo na adres shop@bjutidog.pl wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura)– my musimy niezwłocznie poinformować, że takie oświadczenie do nas dotarło;
  1. W ciągu następnych 14 dni wyślij paczkę z produktem na adres :

 

BjutiDog Katarzyna Szulc

Hubala 3/27

05-120 Legionowo

 

*Produkt musi być bezpiecznie zapakowany, by nie pudełko ani jego zawartość nie uległo zniszczeniu. W przypadku kiedy smaczki ulegną zniszczeniu nie przyjmiemy zwrotu.

*Nie pokrywamy kosztu przesyłki zwrotnej.

 

  1. Po otrzymaniu produktu niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni zwracamy Ci pieniądze w ten sam sposób, w jaki została dokonana zapłata za produkt, chyba, że w formularzu zaznaczysz inaczej.

 

P.S formularz wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura)– możesz wysłać w paczce razem z produktem

 

Produkty, które podlegają zwrotom:

 

- kokardy/muchy – pod warunkiem, że nie są zrobione z materiału, który nie jest dostępny na stronie

- pasy samochodowe - pod warunkiem, że nie są zrobione z materiału, który nie jest dostępny na stronie

- smaczniki - pod warunkiem, że nie są zrobione z materiału, który nie jest dostępny na stronie

- smaczki – pod warunkiem, że nie zostały otwarte

 

Uwaga!: Produkty personalizowane np. szelki czy obroże nie podlegają zwrotom.

Personalizowany produkt oznacza spełnienie jednego z warunków poniżej

  1. rozmiar produktu jest inny niż ten z tabeli rozmiarów – szycie na wymiar;
  2. wybór koloru okuć;
  3. wybór rodzaju klamry;
  4. wybór dodatków do produktu jak np. półkółko pod easy-walk lub kokarda.

 

REKLAMACJE

 

Reklamacje możesz złożyć w formie pisemnej lub mailowo na adres shop@bjutidog.pl wypełniając formularz znajdujący się pod linkiem poniżej.

Czas na złożenie reklamacji to 2 lata od odebrania od Ciebie paczki.

 

W takim przypadku:

 

  1. Wypełnij formularz znajdujący się na stronie w linku poniżej i prześlij nam go wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) mailowo na adres shop@bjutidog.pl – my musimy niezwłocznie poinformować, że takie oświadczenie do nas dotarło;
  1. Wyślij paczkę z produktem na adres :

 

BjutiDog Katarzyna Szulc

Hubala 3/27

05-120 Legionowo

 

  1. My mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od daty zgłoszenia z możliwością przedłużenia terminu do 30 dni wraz z podaniem przyczyny opóźnienia.

 

Jaką odpowiedź możesz od nas usłyszeć?

  • naprawa lub wymiana - wtedy albo usuwamy wadę albo wykonujemy produkt od nowa;
  • zwrot całości lub części środków (obniżamy cenę albo odstępujemy od umowy);
  • reklamacja została rozpatrzona negatywnie wraz z podaniem powodu.

 

Z jakich powodów odmówić przyjęcia reklamacji?

a) jeśli zamówiony produkt pochodzi z wyprzedaży

b) jeśli nie został dochowany termin 2 lat od odebrania zamówienia

c) jeśli sposób doprowadzenia produktu do wolnego od wad wybrany przez Klienta jest niemożliwy do zrobienia lub w porównaniu z drugim możliwym rozwiązaniem jest droższy i wymagałby nadmiernych kosztów po naszej stronie

d) jeśli wada produktu jest nieistotna i nie wpływa na jego działanie to nie ma możliwości odstąpienia od umowy

e) zamówiony produkt pochodzi z wyprzedaży

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY - link

FORMULARZ ODSTĄPIENIA - link

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl